REKLAMACJE
1. Sprzedawca odpowiada wobec Kupującego, w tym również Konsumenta, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu cywilnego.
2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Kupującego gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres: Sieradz 98-200, ul. Sadowa 35 lub email: alekosmetyk.sklep@gmail.com
3. Reklamacja może zostać złożona według wzoru formularza reklamacji Produktu (Formularz reklamacji Produktu stanowi załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu).
4. W celu rozpatrzenia reklamacji Kupujący powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Produkt, dołączając do niego dowód zakupu. Produkt należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 2 powyżej.
5. Sprzedawca jest zobowiązany do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni.
6. W przypadku stwierdzenia przez Sprzedawcę braków w reklamacji, Sprzedawca wzywa Kupującego do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie, w terminie do 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Kupującego. Sprzedawca zwraca Kupującemu koszty przesyłki.
7. Sprzedawca nie jest producentem Produktów. W związku z tym Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu gwarancji.